Buildery

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 15 Sty 2003, 14:51:10 CET

On Wed, Jan 15, 2003 at 12:41:52PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
> Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> [15-01-2003 11:59]:
> [...]
>
> Jeśli architektura będzie naprawdę modularna i założenia będą
> precyzyjnie sformułowane oraz opisane, implementacja (nawet powtórna
> i tylko niektórych modułów) nie będzie problemem.
Dobro to poprosze bezproblemowa implementacje kopca a potem drzewa
czerwono - czarnego w shellu.

Lukasz

A potem zastanowic sie czy shell ogranicza czy nie.

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.