Jest (bardzo) źle.

Piotr Meyer aniou w root.pl
Śro, 15 Sty 2003, 21:34:08 CET

On Wed, 15 Jan 2003 21:12:55 +0100
Radek Pilawka <fvk w net-arena.pl> wrote:

> Hmm..
> Wiem, że to jeszcze o niczym nie świadczy, ale mam
> kernel-2.4.19-1.7 na athlonie (up 82 days) oraz
> kernel-2.4.19-1 na starym mmx'ie (up 90 days)

Możemy co najwyżej zastanawiać się, jakie znaczenie ma tutaj
SMP a jakie to, że procesory to Xeony (a może jedno i drugie).
Ja używałem/am 2.4.19/20-1.2 w codziennej pracy i nie mam
_żadnych_ problemów (choć komputer chodzi praktycznie non-stop,
po kilka dni i miele pakiety). Architektura to i586.

Więc przydałoby się jeszcze zeznanie kogoś, kto ma jakieś
dwuprocesorowe maszyny z 2.4.x.

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer

              Artificial Networked Infiltration and Observation Unit