Jest (bardzo) źle.

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Czw, 16 Sty 2003, 03:55:24 CET

On Thu, 16 Jan 2003 01:59:24 +0100 (CET)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> Mnie dziala. 2.4.18-8 i potem 2.4.20-1.x (testowo),
> ale to SMP nieco innych procesorow - ppc.

Poprzednio miałem kernel-2.4.19-2.8 i działał w sumie dobrze. Aktualnie
mam 2.4.20-1 i mimo tego ze system chodzi "lepiej" tzn quake czy ut2003 na
NVidia geforce działają szybciej to parę razy zdążył mi się totalny zwis
w losowych momentach (rzadko acz raz na parę dni).
Głownie jak zacząłem szaleć z kde, OO, parę razy zagrałem potem w tle
kompresowanie wszystkiego i sprawdzanie katalogów. Zero błędów a komp juz
nie reagował.

Abit BP6 2 x 433, pamięci na pewno sprawne

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler