rzecznik prasowy PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 16 Sty 2003, 21:10:06 CET

> A o co chodzi ?
> W tej chwili jest press w pld (alias pocztowy) i na nim załatwiane są tego
> typu rzeczy. Kto osobiście za tym stoi nie jest aż tak ważne jak to o co
> chodzi :)

a wiec o to chodzi iz na zlot dostalismy sponsoring od PLUGu w zamian za
przygotowanie na Pingwinaria 2003 referatu jakiego ciekawego o PLD,
jakiejs prezentacji. Cos co ma powalic na kolana Konrada Wawrucha.

Jezeli sa rzecznicy prasowi to do nich bedzie nalezalo to przygotwanie.
Teraz maja zadanie i moga sie wykazac. Niecj sie te osoby ze mna
skontaktuja a przesle im wszystkie maile jakie tego dotyczyly.

Kloczek mam nadzieje ze mi pomozesz znalezc "chetnych"

Przepraszam.

Z pozdrowieniami

Marzena Kamecka