kdenetwork.spec

Czw, 16 Sty 2003, 21:35:17 CET

On Thu, 16 Jan 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia Thursday 16 of January 2003 17:03, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
>
> (...)
>
> Dopiero teraz to zauważyłem - czy mógłbys rozwinąć temat??

Zapewne chdzi o to że to co jest an DEVEL nie nadaje się jeszcze do
pzrerzucenai na HEAD, a jak wiadomo są osoby które chciałby mieć 3.3 na
Ra.

> Moje plany sa takie: za tydzień ma wyjść 3.1 final, późnej jeszcze z
> tydzień - dwa zajmie obróbka i18n i włączenia ich do paczek. Jak juz to
> bedzie zrobione (przełom stycznia i lutego) to bedzie merge na head.
> Będziesz widział jakies przeciwwskazania?

Zmian moze być dużo. Proponowałbym robić je nadal na branchu DEVEL.
Dobzre byłoby także przygotowując merge na HEAD zintegrować to co jest
zrobione na HEAD.
I mała propozycja żeby pamietać żeby ciąć kompletnie %changelog przy
ewntualnym merge z DEVEL.