kdenetwork.spec

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 16 Sty 2003, 22:45:40 CET

Dnia Thursday 16 of January 2003 22:24, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)
> - brakujace tlumaczenia (ko, inne ?)

Przeczytałes mój post??

> - otoczenie lisy + jej pakiet

A na head to jest rozwiązane??

> - atrybuty .la - sprawdzic

Z tym akurat sie zgadzam - NP

> - sprawdzic, czy ikonki / desktopy dobrze sie sprawuja w menu gnome 2
> (nie mam mozliwosci sprawdzic - trzeba na nest). Jesli nie, to trzeba
> to jakos rozwiazac (choc niekoniecznie tak jak w ra - softlinki)

Więc nie pouczaj mnie o rzeczach o których niewiele wiesz :)
Widziałeś w ogóle jak się zachowuje menu g2 oparte o vfolders, gdy czyta
tradycyjne menu KDE? (Apropos Gnome2 przystaje/jest so/w RA??) Gdybys
tego doswiadczył w praktyce. - nie pisałbys na ten temat w ten sposób
(przepraszam za zgryzliwość - nie jest moją intencją urażenie Ciebie).

> Trzeba przejrzec dokladniej diffy / changelogi.

????

Reasumująć - widziałes w ogóle to co jest zrobione w kde* -r DEVEL/DEVEL2
??

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl