Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Sty 2003, 14:40:01 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 20:16:09 +0100, Jarosław Kamper wrote:

> Zaraz, jakie Ra idzie w odstawkę? Czy to znaczy że kolejne PLD będzie
> budowane od zera?!

Jeśli w Ra będzie nowy XFree i Xft to nie ma po co namierzać błędu.
Jeśli w Ra będzie stary XFree to dla mnie idzie w odstawkę i nie chce mi
się namierzać błędu.
Jeśli zamierzasz używać Ra i przeszkadza Ci ten błąd - już kilka razy o
nim pisałem; sprowadza się do tego, że na dwóch maszynach z IDENTYCZNĄ
konfiguracją, z tym że na jednym i586 a na drugim i686, fonty icewm
wyglądają inaczej - _zupełnie_ inaczej. Winny jest xfreetype,
najprawdopodobniej ten z i686.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...