aplikacje WWW

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 17 Sty 2003, 16:35:45 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 04:28:41PM +0100, Krzysztof Osetek wrote:
> From: "Jacek Rembisz" <jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl>
>
> Z gory mowie nie jestem developerem - jestem koderem PHP
> (i wlasnie z wzgledu na PHP 4.3 czytam teraz pld-devel-pl)
> i nie potrafie zrozumiec po co wogole pakowac tego typu rzeczy
> do rpmow? zeby dolozyc tylko kilka paczek do dystrybucji czy co?
> Rozumiem PEAR - biblioteka , ale gotowe skrypty?
> Jaka jest roznica w rozpakowaniu normalnego tar czy gzipa, a
> zainstalowaniu tych skryptow z rpma?

Taka, że po zainstalowaniu rpm pilnuje tych plików (uprawnień, sum
kontrolnych) oraz zależności pakietu. Unika się sytuacji, kiedy usunie
się jakiś pakiet wyglądający na nie używany (nie wymagany przez nic),
a niektóre aplikacje na WWW nagle przestają działać.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/