aplikacje WWW

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 17 Sty 2003, 17:00:42 CET

On Fri, 17 Jan 2003, Krzysztof Osetek wrote:
> Z gory mowie nie jestem developerem - jestem koderem PHP
> (i wlasnie z wzgledu na PHP 4.3 czytam teraz pld-devel-pl)
> i nie potrafie zrozumiec po co wogole pakowac tego typu rzeczy
> do rpmow? zeby dolozyc tylko kilka paczek do dystrybucji czy co?
> Rozumiem PEAR - biblioteka , ale gotowe skrypty?

Po to, żeby nie mieć problemów z pilnowaniem aktualizacji. To jest
cholernie ważne, żeby nie musieć pamiętać, że "kazio ma rozpakowane u
siebie phpnuke, a pojawiła się w nim dziura".

Mam takich kilka sytuacji - ludziom zajmującym się stronami bezpieczeństwo
najczęściej serdecznie wisi i powiewa. Dlatego trzeba się za nich o to
zatroszczyć..

> no i co mnie nururtuje - jak z rpma chcesz to instalowac dla kilku
> roznych stron ktore hostujesz?

To jest problem do rozwiązania.
Też byłbym tym zainteresowany mocno.

pozdr.  Paweł Gołaszewski