Proste i szybkie budowanie - distcc

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 17 Sty 2003, 17:56:58 CET

On Thu, Jan 16, 2003 at 06:17:55PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> --define '__make make -j 10' ?
> Mam w .rpmmacros coś takiego na jednej dwuprocesorowej maszynce, przy czym się
> do niczego nie nadaje, bo połowa rzeczy się przez to wykłada :(

O ile pamiętam, to właśnie mmazur pisał, że łatwo przerobić programy,
żeby się kompilowały z -j (jakieś make deps czy coś tam).

Żeby sprawdzić distcc wystarczy przedefiniować w .rpmmacros
makra __cc  i __make.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>