SPECS: XFree86.spec (HEAD)

Pią, 17 Sty 2003, 22:01:18 CET

On Mon, 13 Jan 2003, Artur Flinta wrote:

> Bleee, to ja naprawdę sam nie wiem, jutro cofne zmianę, bo widzę,
> że większości się to nie podoba. Ale Qrczak na ircu mówił, że
> samo XFree bez aplikacji trzymane osobno to tez bez sensu, a z kolei
> wiemy, ze wszystkie w /usr/X11R6 też jest powalone. Jak narazie to
> same sprzeczności. Za mała ma wiedza by walczyć i upierać sie , że
> tak jest dobrze. Niech mądrzejsi decydują.

Propozycja cobyu jednak pzrenieśc ile się da do /usr. Jezlei nawet koniec
końców zostanie tylk XF to próby z ostatecznym pzreniesieniem tego też do
/usr będzie mzoan zrobić w kontrolowalnych warunkach.

Jeszcze jedno. Dla programów które koniecznie by chciały /usr/X11 możnaby
po przeniesieniu XF do /usr dodać mały pakiet z dowiązaniami tworzącymi
taką hierarchię (podejrzeam, że częstoąć sięgania po to będzie i tak mniej
niż znikoma).