PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

konrad rzentarzewski konrad w rzentarzewski.net
Sob, 18 Sty 2003, 18:06:34 CET

18/01/03, messie from [ Tomasz Kłoczko ] ...

> Przy zachowaniu pełnej symetrii regółek Obsoletes i skryptów %post/%postun
> (i ewentualnie %triggerpostun) we wszystkich pakietach majacych
> "Provides: nameserver" (nie tylko w bind i pdns) powinno być OK.

obsoletes odpada. ludzie migrują z nameda na pdns. to znaczy, że chcą
mieć pracującego nameda, a w tym samym czasie instalują sobie pdns,
robią update zon do sql'a (zone2sql), uruchamiają go na wysokim porcie i
testują (dig -p).

przynajmniej u mnie migracja zachodzi w tejh sposób. jeśli myślę źle to
proszę mówić.

druga sprawa to to, że pdns potrzebuje zewnętrznego resursive dns'a
(takiego, który pyta o strefy nieautorytatywne) takiego jak djbdns albo
pdnsd (lub jakiegokolwiek innego (np. binda), który umie resurse i
słuchać na 127.0.0.1). czyli w gruncie rzeczy nie może kolidować z
żadnym konkurencyjnym serwerem nazw który mamy.

--
We are the technological rats, swimming in the ocean of information.  +kirtchev