refleksja o sshd

Piotr Meyer aniou w root.pl
Sob, 18 Sty 2003, 21:43:08 CET

Właśnie zrobiłem sobie test, z którego wynika, że jeśli z jakiegoś
powodu nie dysponujemy plikiem '/var/run/sshd.pid', to ./sshd stop
zabija wszystkie kopie demona (pidofproc bierze sobie dane z ps).
Nie dzieje się tak, gdy pid w sshd.pid jest fałszywy.

Co prawda sytuacja, w której mamy chodzące sshd, a nie mamy pliku
sshd.pid wydaje mi się być dosyć egzotyczną, ale może dać malutki
warunek do skryptu, by nie pozwalał wykonać komendy 'stop', jeśli
pliku brakuje (z odpowiednim komentarzem)?

Oczywiście poprawka tylko dla /etc/rc.d/init.d/sshd.

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer

              Artificial Networked Infiltration and Observation Unit