[OT] mutt i iso-8859-2

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 18 Sty 2003, 22:23:09 CET

On Sat, 18 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Cięciwy nie będę ruszał, bo zaraz zacznie krzyczeć, żeby mi zabrać prawo
> zapisu do CVSu. Pine nie umie pewnie tego obsłużyć poprawnie.

Potrafi, ale trzeba zrobić myka z filtrem w konfiguracji, żeby przepuścił
posta przez iconv.
Idea jest chora, ale tymczasowo tak trzeba.

Szukałem jakiś czas temu jakiegoś patcha na obsługę UTF i/lub
przekładającego pine, żeby wewnętrznie chodził w UTF - porażka.

Jeżeli chcesz to napisz coś takiego - ja wymiękłem po zajrzeniu do kodu :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...