gnome-libs i położenie plików

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 18 Sty 2003, 22:52:03 CET

Dnia Saturday 18 of January 2003 22:24, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> W sumie zamiast dziobać spece pojedynczo ktoś wreszcie mógłby na HEAD
> wyciąć z wszystkich speców wszystkie (oprócz .. na razie tego z
> XFree86.spec):
>
> %define         _prefix         /usr/X11R6
> %define         _mandir         %{_prefix}/man

Jeżeli Cię dobrze wcześniej zrozumiałem - to applnkdir/pixmapsdir mają być
niezależne od prefixu? Dla mnie znaczy to, że jeżeli w specu zmienię
prefix na np. /opt a w ~/.rpmmacros zdefiniuję sobie pixmapsdir jako np.
"/usr/kosmos/mars/obrazki" (abstrahując od FHS) - to pakiet ma się
zbudować. (?) Tak własnie jest teraz zrobione kde-3.1. Wycięcie
cytowanych wyżej linijek i stwierdzenie, że "i tak wszystko przenosimy
itd." chyba nie rozwiązuje sprawy?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl