[OT] mutt i iso-8859-2

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 18 Sty 2003, 23:52:28 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [18-01-2003 18:00]:

IMHO tak, ale mogłem coś przeoczyć.  Mam wyjątkowo parszywy dzień, a jak
coś się w najbliższej przyszłości zmieni, to na gorsze.

Tak, jak napisałem w logu: Muttrc jest regenerowany (z pliku init.h)
w trakcie make install.  Zmiana init.h spowoduje zmianę domyślnych
ustawień mutta, czego nie uważam za korzystne.

> Jeżeli to jest patch na patcha to albo powinien być zmieniony pierwotny
> patch (nawet ten do NNTP jeżlei to on jest tu wuinny) albo powinno być to
> w %prep.

Nie jest.  To ja dałem ciała nie zauważając, że łatanie Muttrc w %prep
nie daje rezultatu.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]