PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Nie, 19 Sty 2003, 14:57:14 CET

On Sun, 19 Jan 2003, Tomasz Pala wrote:

> To logicznie.

> To źle. Czemu zniknie? http.http jest na sztywno w passwd/group.

Niestety indianin nic o tj sztywności nei wiedzieć i przy %postun wykonać:

%postun
/sbin/ldconfig
if [ "$1" = "0" ]; then
        /usr/sbin/userdel http
        /usr/sbin/groupdel http
fi

> Bo to mi się wydawało dobre, tak zmieniłem i nikt nie oponował.

Zapewe oponować mogliby Ci którzy tego uzwyaja .. a tych jest mało :)
Tak czy inaczje http:http to i tak nie to co tu być powinno.

> Bez sensu IHMO jest tworzenie użytkowników i grup podczas instalacji.

Tym samym odpowidź sobie na to jak zapewnissz obecność konkretnego
użytkownika i grupy dla danego pakietu w trakcie jefgo instalacji ?