[OT] mutt i iso-8859-2

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 19 Sty 2003, 17:06:11 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> [19-01-2003 02:04]:
> [...]
> W takim razie powinien to być patch na init.h a nie Muttrc.

Racz czytać to, na co odpowiadasz.

Zadaniem mutt-send_charset.patch jest wyłącznie ustawienie domyślnej
konfiguracji.  Dla ustalenia uwagi: domyślna konfiguracja != domyślne
zachowanie.

A jeśli uważasz, że domyślne zachowanie mutta należy zmienić, to
podeślij takiego patcha na mutt-devel.  Tylko powiedz kiedy,
zasubskrybuję; będzie wesoło.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]