aplikacje WWW

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 19 Sty 2003, 17:41:54 CET

Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> [18-01-2003 19:28]:
[...]
> trafić do %{_libdir}. W końcu właśnie w %{_libdir} lądują, nawet
> niezależne od architektury, moduły pythona, czy perla (bardzo mi się to
> niepodoba, no ale cóż, tak to założyli twórcy tych języków).

Jeśli chodzi o perla, to nie ma problemu; te lokalizacje można
przedefiniować na etapie budowania.  Przykładowo, Debian tak robi.

Potrzebne jest tylko przemyślenie sprawy i jasne ustalenie, jak to
powinno wyglądać.  I przebudowanie wszystkiego, co cokolwiek tam wrzuca.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]