openssl

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 20 Sty 2003, 12:34:58 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 12:28:07PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> Cześć
>
> jak to qrde jest ze to openssl sie tak ch*** upgraduje ?

Normalnie - tak jak w każdym innym przypadku, kiedy zmienia się
SONAME.

> chciałem sobie podbic ra do nesta i stanąłem na tym, połowe systemu
> musze wywalic bo:
> libssl.so.0.9.6.1 jest wymagany przez (zainstalowany)

> dlaczego to ma zaleznosc od tego a nie od libssl.so ? czy jakos tak ?

Zależność zawsze jest od SONAME. Teraz zmieniło się z libssl.so.0.9.6.1
na libssl.so.0.9.7, więc trzeba wszystko przekompilować.
A że nie ma kompletu - wiadomo, że nest nie jest kompletny.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/