lal

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 22 Sty 2003, 01:45:34 CET

On Tue, Jan 21, 2003 at 10:42:07PM +0100, Robert R. Wal wrote:

> Na to może sobie pozwolić projekt w rodzaju FreeBSD, OpenBSD, czy
> NetBSD, gdzie system operacyjny objęty tymi logami, to kernel i kilka
> względnie prostych programów, a _cała_ _reszta_, czyli praktycznie
> wszystkie potrzebne programy (w tym tak podstawowe jak bash, tcsh etc)
> znajdują się w portsach, które już w tym logu opisywane nie są.
aha i co z tego? Nikt sie nie obrazi jak w takim changelogu nie bedzie
wszystkich zmian pomiedzu gnome 1.2 a 2.1. Ale nadal moglo by byc napisane
ze taki upgrade nastapil. Albo mutt w ktorym dodana patchem obsluge
ntp. Albo kernel. Nikt nie twierdzi ani nie twierdzil ze zrobienie czegos
takiego jest proste ale kazdy na chlopski rozum jest mniej wiecej
w stanie ocenic czy zmiana ktora teraz commituje do cvs kwalifikuje sie
do tego zeby ja umieszczac w changelogu. I jesli tak to tak robic.
A warunek kwalifikacji ustawic na taki ze: Gdyby wszystkie takie zmiany
reportowac to nadal changelog bylby czytelny.

> A tymczasem wszystkie dystrybucje linuksa biorą gotowego kernela, do
> którego dokładają jakieś pacze, biorą gotowe programy, do których
> czasami dokładają jakieś pacze itd. Jedyną rzeczą, co do której autorzy
> dystrybucji mogą być pewni, że zrobią pełnego czendżloga, są skrypty
> startowe.
Ale nikt nie twierdzi ze zrobi sie pelnego czengeloga gosiom od FreeBSD
pewnie cos umknelo natomiast oni maja  jak sam piszesz mniej do
dokumentowania a wiecej dokumentacji o czym to swiatczy:

Podpowiedz utworz zdanie z:

"dokumentacja jest Nasza bani. do"

ld
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.