PLD-doc: pld-hardware-supported-list.txt (HEAD)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 20 Sty 2003, 16:17:19 CET

On Mon, 20 Jan 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Pytanie - ten plik dotyczy Ra, czy także jąder 2.4?
> Konkretnie - dopisywać kontrolery IDE VIA, których obsługa jest
> wyłączona w 2.2 (czyli są obsługiwane w PIO)?

Tak, dopisz, bo kazdy madry admin sobie ew zalaczy w jadrze (dopisz z
dopiskiem ze wlaczone w jadro, ale oficjalnie nie supportowane, bo jak
wiadomo VIA stwarzalo problemy ...)
zreszta to jest troche dziwne, bo hdparm -d1 /dev/hdaX ladnie umie DMA, i
wyciaga niezle :))

Aham, i pisane bylo z mysla o Ra.
Hmm, gdzies w domu mam nowsza wersje tego czegos :)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)