mozilla - polskie zasoby i tworzenie installed-chrome.txt

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 20 Sty 2003, 23:55:07 CET

Właśnie ze zdziwieniem zauważyłem, że te dwie rzeczy chwilowo popsute[1]
z miesiąc temu są popsute cały czas :/
Więc przypominam o potrzebie naprawienia. Ja się nie poczuwam, bo tego
nie psułem :P

[1] tzn.
- polskie zasoby wywalone z mozilla.spec miały być dodane jako dodatkowy
  pakiet - nadal go nie ma
- mozilla nadpisuje installed-chrome.txt swoją wersją i nie przebudowuje
  go, co psuje dodatkowe pakiety (inna sprawa, że większość, jeśli nie
  wszystkie, mozilla-{addon,theme}*.spec wymaga uaktualnienia dla
  mozilli 1.2.x)

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/