lal

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 21 Sty 2003, 22:42:07 CET

On 03.01.20 Lukas Dobrek pressed the following keys:

> <zachwyty>
> Dokladnie i o completnosc. Oni listuja nawet zmiany w funkcionalnosci
> komend, np pisza o  burncd, ze dodano mozliwosc wypalania at once.
> cdrecord to ma od dawna ale zebys sie tego dowiedziec musisz sledzic
> 89 0000 roznych list dyskusyjnych.
>
> Czytasz cos takiego i wiesz wszystko. To ze w linuxie duzo z tych
> rzeczy juz bylo albo jest, to ja wiem.
> Ale wyobraz sobie wychodzi PLD-2.0 i do niego wychadza
> realnotes w ktorym jest napisane, ze poprawiono to i to,
> ze dodana taka i taka funkcionalnosc ze trzeba uwazac bo
> [...]

Na to może sobie pozwolić projekt w rodzaju FreeBSD, OpenBSD, czy
NetBSD, gdzie system operacyjny objęty tymi logami, to kernel i kilka
względnie prostych programów, a _cała_ _reszta_, czyli praktycznie
wszystkie potrzebne programy (w tym tak podstawowe jak bash, tcsh etc)
znajdują się w portsach, które już w tym logu opisywane nie są.

A tymczasem wszystkie dystrybucje linuksa biorą gotowego kernela, do
którego dokładają jakieś pacze, biorą gotowe programy, do których
czasami dokładają jakieś pacze itd. Jedyną rzeczą, co do której autorzy
dystrybucji mogą być pewni, że zrobią pełnego czendżloga, są skrypty
startowe.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35