Kompatybilne z Ra i Ac ustawienie _prefix

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 22 Sty 2003, 12:43:59 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:

> Nie ma się co p* z tym prefiksem.
> W Ra 1.1 będzie _prefix /usr, bo za dużo czasu wymaga utrzymywanie
> innego porządku w Ra, a innego w Ac.

...i tym samym rozp***ć całe Ra.
Wszystko musi być _zgrane_ razem, a narazie nie jesteś w stanie
zagwarantować, że tak będzie.
Zostaw Ra w świętym spokoju, to nie miejsce ne rewolucje...

> Ludzie decydujcie się jakie mają być długoterminowe zasady stosowania prefiksu.

Dla Ac? Owszem.

> Bo jak się wkurzę, to przerzucę XFree do /usr i się sprawa zakończy.

tak, skończy się przywróceniem X11R6 przez mnie dla Ra
Opanuj się.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...