commit-logi

Śro, 22 Sty 2003, 18:07:07 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> AFAIK kloczek na wunie sendmaila spuje...

Nie .. nie :) Na wunie wszysko jest po staremu tylko zmiany były robione
na smart relay'u któremu wun posyła pocztę czyli na mail.zie gdzie właśnie
skończyłem przechodznie z Solka na Linuxa na sparc.
Po mimo tego że się do tego przytgotowywałem od dłuższgo czasu to w praniu
wyszło jeszcze kilka detali. Z tego kilka commit listów mogło pójść do
/dev/null bo nie mogły być wogóle wysłane.

Tak czy inaczej za zakłucenia przeprszam.