upgrade CVS-a w Ra.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 23 Sty 2003, 16:27:28 CET

On Thu, Jan 23, 2003 at 04:30:24PM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:

> Troche jest w tym racji, ale popatrz na to z drugiej strony: czy jak
> robisz upgrade np. apacha i ma nowy config, to zagladasz co sie zmienilo
> i poprawiasz, czy liczylbys raczej na to, ze zrobi sie to automagicznie?

Zależy _co_ się zmienia. Jeśli bez poprawienia nie działa w ogóle, to
zmiana powinna być automatyczna (vide np. szlaczki w %triggerpostun
w postfiksie).

Minimum to wypisanie ostrzeżenia - ale jeżeli przy upgrade 50 pakietów
przeleci z 10 ostrzeżeń, to administrator może nie zdążyć wszystkich
zauważyć.

Co do mv /home/cvsroot /home/services/ - może być problem, jeśli cvsroot
jest duży, a /home i /home/services leżą na innych partycjach.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/