SPECS: icewm.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 24 Sty 2003, 11:36:45 CET

On Fri, Jan 24, 2003 at 10:05:06 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja mam pytania w zwiąku z icewm w obecnej formie .. i nie tylko ..

Nadal nie nadaje się do użycia. Np. w 1.2.6 mam fajny efekt - po
wybraniu 'restart icewm' zmieniają się czcionki i ustawienia menu
(pierwsze się psują, drugie naprawia).

> Otóż obecnie pakiet ten wymaga Xft przy budowaniu.
>
> Czy:
> - włączenie Xft domyślnie do dobre podejśćie ?

Ładne czcionki to chyba podstawa. Hmmm... a może rozgraniczyć, żeby arch
i386 miała inne ustawienia - dla wolniejszych maszyn?

> - czy powinniśmy włączać używanie Xft tam gdzie się tylko da domyślnie ?

Ja bym włączał z uwzględnieniem powyższego - nie na i386.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...