zwalone polecenie mail

Sob, 25 Sty 2003, 09:41:53 CET

> no walsnie np. po to zeby locka postawic.

To raczej powinno tam byc 1777 (777 + sticky)

Albo trzeba nauczyc *wszystkie* programy piszace do /var/mail/*
(MUA, MTA, serwery POP/IMAP, ...)
konsekwentnego stosowania innej metody blokowania skrzynek pocztowych.

Nie wiem, jakich metod obecnie uzywaja elm i pine, ale nie widza wzajemnie
swoich blokad.

  phone (48)(58) 347 14 61