zwalone polecenie mail

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 25 Sty 2003, 14:22:08 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Witek Kręcicki wrote:
> [...]

Ja wolałbym tego nie mieć.
Dzięki temu jak zakładam konto mam prosty sposób na decyzję czy dany
człowiek ma mieć skrzynkę czy nie.
Jasne, da się to ominąć, ale...

> Tyle że wtedy aż się prosi o problemy.... nie lubimy kogoś, no to touch
> /var/mail/uname.lock i ma przechlapane :/

racja.

> Może 775/root:mail na /var/mail i sgid mail na wszystkie MUA?

Chore - możliwości takie jak powyżej. Wiele programów ma możliwość
wywołania poleceń powłoki i odbywa się to wtedy z sgid....

> To przynajmniej troche bezpieczniejsze... (choc i tak nie rozwiązuje
> problemu)

nie jest bezpieczniejsze - tylko mniej oczywiste...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...