Krok po kroczku - tagowanie

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 25 Sty 2003, 14:27:21 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Powiedziałbym raczej, że znowu pisanie głupot.

No - nie chciałem być takim brutalem ;)

> O automatycznym budowaniu po podbiciu release przez dowolną osobę, która
> uzyskała r/w w cvs należy zapomnieć.

Dlaczego? Można to robić, ale takie budowanie powinno się odbywać na
builderach testowych, o których na poprzednim zlocie z kimś rozmawiałem...
nie pamiętam z kim.
Tam możliwość wysyłania zleceń mógłby mieć każdy, pakiety zbudowane
leżałyby powiedzmy 24h i byłyby kasowane. Buildlog pojawiałby się tak samo
jak teraz, ale oddzielony.

Ale to niemal na pewno nie automat po podbiciu release, tylko na żądanie.
Różnica byłaby taka, że każdy z RW cvs-ie mógłby mieć coś takiego,
podobnie jak konto na TEAM.

> '-' może, '.' nie może. Tylko litery, cyfry, '-' i '_'. Łatwo znaleźć:
>
> pinfo cvs --node Tags

:O
A wydawało mi się, że to mi odrzucało...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...