SPECS: ghostscript.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 27 Sty 2003, 18:39:23 CET

Dnia pon 27. stycznia 2003 18:18, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> OK w takim razie prośba o przelecenie po wszystkich specach mających
> openssl-devel w BR, skorygwanai tego na "BuildRequires: openssl-devel

Że tak spytam - po co sztucznie forsować BR, skoro to z niższym openssl
tez sie zbuduje i będzie działać? Myslałem, że taka korekcja BR jest
celowa tylko wtedy, gdy sam program wymaga juz czegoś nowszego. To, co
proponujesz będzie zafałszowaniem rzeczywistych wymagań. Jestes pewien,
że tak właśnie ma być?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl