Krok po kroczku - tagowanie

Sob, 25 Sty 2003, 21:50:20 CET

> On Sat, 25 Jan 2003, Robert J. Wozny wrote:
> [..]
>
> Możnaby ale dzieki traktowaniu wszystkich plików jednolicie całosć jest
> prostrza. Po drugie builder umozliwia nieposługiwanie się cvs tam gdzie
> jest to możliwe (o iel jest url w Source/Patch).
> Po trzecie: nic nie stoi na pzreszkodzie żeby obok cvs wystawić gdzieś
> zasoby z SOURCEs na ftp i dorobić w builderze wsparcie do posługiwanai się
> tym.

Wydaje mi sie to dobrym pomyslem.
- jesli kiedykolwiek zapadlaby decyzja o wyrzyceniu tar-ow z cvs-u na ftp -
  to przyspieszyloby to i ulatwilo taka migracje
- moze rozwiazaloby to problem tar-ow "znikajacych" z cvs-a...

A tak BTW, to mam wrazenie, ze ciagniecie z ftp jest nieco szybsze niz z
cvs-u. Zwlaszcza przy kiepskim laczu (modem).

> Tym się nie martw .. to jak na razie jest moje zmartwienie :)

Oj, chyba nie tylko. Niektorzy sie skarzyli na pliki znikajace z Attic. Ale
moze to juz przeszlosc ?

  phone (48)(58) 347 14 61