SPECS: php.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 25 Sty 2003, 23:54:43 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jakby co to też poszło bez etykietowania na razie (jakby trzeba było
> jeszcze coś poprawiać to nie tzreba bedzie podbijać rel).

Jeżeli będą do poprawki to niewielkie rzeczy.
U mnie od pewnego czasu to chodzi bez zarzutu.

Do tego muszą pójść jeszcze pear-y, które niedawno robiłem (nie pamiętam
które...) - jeszcze kilka dojdzie, ale to jak odzyskam maszynkę...

Teraz dylemat. Pear-y nie mają bugów security, ale powinny się pojawić w
security, żeby pakiety pasowały i nie trzeba było z general nic dociągać.
Tylko, żę to mocno mylące.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...