SPECS: php.spec (HEAD)

Nie, 26 Sty 2003, 14:09:17 CET

On Sun, 26 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Niestety, do security updates.

Paweł pzremyślałem to i z tym security updates o ile to miałoby być pchane
z pearami to IMHO jest jednak słaby pomysł. Poprostu za dużo się tu
zmienia. Za duże ryzyko że coś się tu rozkraczy. To będzie dobre do
updates/general raczej.

Nie ma odpowiednich sec poprawek na to co mamy obecnie na ftp ?
I/lub o konkretnie jakie rzeczy chodzi jeśli chodzi o sec poprawki ?

Druga sprawa. Firebird buduje się tylko na x86. Albo nan non-x86 trzeba
będzie to wyłaczyć albo poprawić Firebird (na pierwszy rzut oka wygląda na
nieuwzględnianie spraw na styku 32/64 bit arch).