SPECS: php.spec (HEAD)

Nie, 26 Sty 2003, 16:21:14 CET

On Sun, 26 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale to _jest_ security. Nic na to nie poradzisz.

Proponuję w takim razie zrobić to w ten sposób, że całość z
przyległościami trafi najpierw do general, a po dniu dwuch o ile nie
będzie niczego paskudnego przerzuci się to do security. Tak trik nie
będzie miał wpływu na jakieś konflikty a tylko na to kto to zassa. Sama
późniejsza pzrerzutka dla tych co już to zassali nie będzie miała
znaczenia bo to będa dokładnie te same pakiety tyulko w innym module.

Poprostu obawiam się jakieś wpadki co do niedziałania czegoś i w razie
czego powyższe pozwoli uchronić hard produkcję na której w zasadzie
powionno się instalwoać tylko updates/security.

koments ?