JEszcze raz 2.4.19 i tym razem vtun :)

Nie, 26 Sty 2003, 23:06:58 CET

On nie 26. styczeń 2003 22:08, Radoslaw Kojdecki wrote:

> A napisz proszę jak to uruchomiłeś bo vtund mi tam nie chce zaglądać (do
> /dev/net/tun gdzie jest 10 200).

Robiłem to pół roku na potrzeby openvpn i sobie zanotowałem że trzeba:

[root w xaniel openvpn]# emacs /etc/modules.conf
For linux 2.4:
alias char-major-10-200 tun
For Linux 2.2:
alias char-major-90 tun
[root w xaniel openvpn]# depmod -a

Nic więcej sobie nei zanotowałem więc pewnie nic nie musiałem więcej ;)

>Jak zobie podlinkowalem pod /dev/tun0 to
> mam cos takiego :

Ee, takich rzeczy nie robiłem.

> vtun-2.5-5: equal version installed, skipped
Ja mam:
[root w beauty /root]# rpm -q dev
dev-2.8.0-29
[root w beauty /root]# rpm -q vtun
pakiet vtun nie jest zainstalowany
[root w beauty /root]# rpm -q openvpn
openvpn-1.3.2-1
[root w beauty /root]# ls /dev/tun0 -la
crw-------    1 root     root      90,   0 11-07 00:52 /dev/tun0
[root w beauty /root]# ls /dev/net/tun -la
crw-------    1 root     root      10, 200 11-07 00:52 /dev/net/tun

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go