ds.o [OFTOPIC]

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Pon, 27 Sty 2003, 14:15:59 CET

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> W sobote znajomy probowal na 2.2 puscic logowanie wszystkiego calego ruchu
> na eth0/100Mb (ipchains -l) w czasie floodu.
> Robil to na laptopie z debianowym 2.2.20. Wiesz, jaki byl efekt ?
> Jajo na twardo po niecalej sekundzie.
> Sadzisz, ze 2.2.22 z PLD byloby "stabilniejsze" ?
> Dysk byl szybki.

a ja caly czas bede twierdzil, ze jajo pld 2.2 nie wszystkim dziala!
na przyklad w moim przypadku zatrzymuje sie albo jeszcze przed
zbootowaniem, albo robi trap'a - za to kernele 2.4 zawsze mi dzialaly
poprawnie na tej maszynie...

>   Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry w mif.pg.gda.pl

PS. linux i tak na tej maszynie ssie

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt