sugestie do notifiera i buildera

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 28 Sty 2003, 10:11:58 CET

Parę rzeczy by się przypadło:
(dla obu)
- niektóre rzeczy da się ściągnąć tylko po active ftp - przydałoby się
  jakieś oznaczenie dla skryptów (np. "#Source0ActiveFtp" w specu - dla
  rpm-a byłby to tylko komentarz, a skrypty mogłyby znaleźć grepem)

(dla notifiera)
- notifier nie wyłapuje części uaktualnień, bo po wycięciu nazwy źródeł
  z URL-a zostaje coś, co pokazuje 403 albo dopiero link (niekoniecznie
  bezpośredni) do strony, z której można źródła ściągnąć; przydałoby się
  zapisywać adresy, na których są odnośniki do źródeł (np.
  "#Source0Download: http://...")

(dla buildera)
- by się przydałyby domyślne bcondy per spec (teraz można najwyżej
  zdefiniować globalnie w ~/.rpmmacros) - np. plik ~/.builder-bconds
  w postaci:

jakiś.spec	--with ldap
jakiś.spec	--without mysql
inny.spec	--with pgsql

Jakieś uwagi? Jak mi się kiedyś zechce, to pomyślę o implementacji.
Chyba że komuś innemu się zechce i mnie uprzedzi ;)

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/