sodipodi - próby z kompilacją nowszej wersji

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 28 Sty 2003, 14:07:25 CET

Przyglądam się właśnie sodipodi. W ra jest wersja 0.25 która ma ten feler, że
nie działa (program się wywala) na zmianie właściwości konturu obiektu. W
cvs-ie  jest spec do wersji 0.27 - widać, że jest rozgrzebany, sodipodi w
ogóle się nie kompiluje ..... To znaczy po drobnych zabiegach udało mi się
doprowadzić do skompilowania, ale wywaliło się na pakowaniu w rpm-a
(niezgodności katalogów). W każdym razie odpaliłem binarkę - i wygląda, ze
działa :-). Ale chyba nie warto walczyć z wersją 0.27, bo już jest wersja
0.28 (zainstalowałem rpm-a ze strony sodipodi  -
sodipodi-0.28-2.dag.rh73.i386.rpm - i wygląda, że program ogólnie działa
(zwłaszcza te kontury :-). Natomiast próbowałem na pldowskim specu
skompilować wersję 0.28 - i wywala mi się na etapie configure:

Copying file po/Makefile.in.in
Adding an entry to po/ChangeLog (backup is in po/ChangeLog~)

Please add the files
  codeset.m4 gettext.m4 glibc21.m4 iconv.m4 isc-posix.m4 lcmessage.m4
  progtest.m4
from the /usr/share/aclocal directory to your autoconf macro directory
or directly to your aclocal.m4 file.
You will also need config.guess and config.sub, which you can get from
ftp://ftp.gnu.org/pub/gnu/config/.

+ aclocal -I macros
aclocal: couldn't open directory `macros': Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.26529 (%build)

RPM build errors:
    Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.26529 (%build)

Hmmm, potrzebny jest jakiś patch, czy mam za starego automake i autoconfa
(automake-1.6.3-1, autoconf-2.53a-1) ? Może ktoś coś doradzić ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl