mailgraph 1.2

Wto, 28 Sty 2003, 17:22:07 CET

Zaraz wrzucę to co mam już zrobione (obecna wersja w repo to 0.22).

Dlaczego piszę o tym ? Ano dlatego, że przy kazji chciałem dopracować
pewne szczegóły co do tego co ostanio było omawiane apropo standaryzacji
używania aplikacji/zespołów skryptów osadzanych w konfiguracji httpd.

Abo owo ..
W tym co wrzucę pojawią się naspujace makra:

%define         _httpappsdir            %{_libdir}/httpd/apps
%define         _appdefaultconfMD5      %(md5sum %{SOURCE3} | awk '${print $1}')

O ile pierwszego można się w sumie domyśleć że jest to katalog bazowy w
którym będzie instalowany w systemie katalow w którym będzie juz włąsciwa
aplikacja o tyle drugie nie do końca musi być od razu jasne :)

Otóż wymyśłiłem sobie żeby informować w %post co należy zrobić żeby
aktywować to co się zainstaluje. Akurat pod Source3 jest w tym specy
mailgraph.conf który bęzie osadzany w konfiguracji httpd.

Dzięki temu że przy budowaniu pakietu zostaje wyliczna suma kontrolna i
wrzucona do makra to mozna jesj uzyć takze w %post żeby sprawdzić czy jest
ona tak sama jak vanilla pakeicie co bedzie oznaczać że można wypisać
stosowna instrukcje o tym co należy zrobić.

To co wrzucę nie jst jeszcze kompletne jeszcze beedzie wymagać
dopracowanai ale prosiłbym o przyjrzenie się temu i możliwie
komentowanie/omawianie tego co możnaby w pierwszym takim pakiecie za
którym zapewne bęa szły kolejne już według in situ opracowywanego nowego
szkieletu .. niektóre rzeczy dopiero wyłażą poprostu w praniu (omawianie
omawianiem a jak co to i take niektóre detale zwykle wygladaja inaczej :)

Szczególnie by mnie interesowała opinia na temat tego triku z md5sum ..

Jeszcze jedno .. o ile miałby być w uzytku dwa katalogi jeden w libdir a
drugi w datadir to zapene piewsze makro dobrze jakby się nazywało raczje
%{_httpappslibdir} i drugie %{_httpappsdatadir} (albo dla lepszej
czytelności %{_http_apps_libdir} i %{_http_apps_datadir} (?) )

koments ?