KDE3.1

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 28 Sty 2003, 18:42:21 CET

Dnia wto 28. stycznia 2003 17:04, Paweł Gołaszewski napisał:
> Widzę, że właśnie wyszło KDE3.1
>
> Pytanie - na ile jest ono gotowe, żeby budować się na Ra i jak osoby
> znające je dobrze oceniają możliwość jego wejścia do updates...
> Dlaczego pytam? Bo aktualne KDE jest dziurawe. 3.0.5a, które zacząłem
> robić jakiś czas temu jest nieskończone, bo kdepim i kdeutils się nie
> budują. A ja nie mam czasu, żeby to skończyć...

Jeszcze nie ma announce - gdy będzie - dam w specach oficjalne rel. 3.1 i
wstawie do repo tary. Jeżeli announce wyjdzie (i bedzie wiadomo, że już
NIC - w tym i kde-i18n się nie zmieni) - to trzeba bedzie wreszcie
podzielić tego tara i dołączyc do poszczególnych pakietów - podejrzewam,
że przejżenie wszystkich %find_lang zajmie trochę. Następna sprawa to
zrobienie porzadku z *.la.

Natomiast jeśli o Ra chodzi to nie wiem, jak w Ra bedzie sie zachowywało
qt/kde z prefixem /usr oraz jak zmiana qt na 3.1.1 wpłynie na aplikacje z
Ra qt wymagające (kde-3.1 wymaga qt-3.1).
Z powyzszych wzgledów osobiscie bym do Ra kde-3.1 nie wstawiał,
tymbardziej, że ztcw to linia 3.0 jest cały czas rozwijana. Inna sprawa
to przerzucenie 3.1 na HEAD.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl