adm: pzrerwy w dostępie do cvs

Wto, 28 Sty 2003, 18:48:37 CET

Kiedy:  jutro w gozinach południowych mogą naspić pzrerwy w dosępie do
	repo.

Powód:	przenoszenei serwera w nową lokację (wydział oddaje pomieszcznie
	w starym budynku).

Jak długo:
	nie jestem w stanie okreslić .. godzine może dwie.

Dopiero jak będę miał puszkę pod bokiem zajmę się przenoszeniem całości na
nową maszynę co może nastąpić w przeciągu następnego dnia, dwuch. W razie
czegfo w trakcie takiej operacji repozytorium chwilowo w trakcie
przełączenia będzie dostępne RO.

Ze względu na trwający jeszcze remont na pięntrze na którym siedzę i
zwiżanego z tym zamieszania na razie także nie jestem w stanie w dłuższych
kawałkach siedzieć nad PLD. Taki stan powinien się utrzymać jeszcze około
dwuch tygodni. To tak apropo tego kiedy będzie można się spodziwać
wyraźniejszych ruchów wokół Ac (przynajmniej z mojej strony :).