URLe sourceforge raz jeszcze

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 29 Sty 2003, 00:50:07 CET

[...]

O, po http można jeszcze krócej - http://dl.sourceforge.net/%{name}/ .

> Tak. Ściągnąłem po kawałku pliku z 8 serwerów (wget -c, ^C) i dostałem
> poprawne archiwum.

Jeśli nie znajdą się powody, żeby tego nie robić - zacznę stopniowo
zmieniać URL-e do sourceforge na podany wyżej schemat (sprawdzając, czy
są działające) - poczynając od tych z prdownloads.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/