KDE3.1

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 29 Sty 2003, 11:55:12 CET

Dnia wto 28. styczeń 2003 17:24, Mateusz Korniak napisał:

> Używam 3.1 rc6.
> Nie ma tłumaczeń co mi nie przeszkadza.
> Nie działa mi kghostview (co mi przeszkadza)
> Reszta czego używam (konqueror, kmail, kdm, kate) działa conajmniej tak
> samo dobrze jak to co jest aktualnie w Ra.
O ile pamiętam (mam na domowym kompie, a jestem w pracy), to też mam tę wersję
(z ftp-a od Marcina). Mnie kghostview działa :-). Reszta też jest OK - jedyne
co mi nie działa (a działa na 3.0x - i to mi przeszkadza) - to przeglądanie w
konquerorze zawartości płyt audio (można je wtedy od razu sympatycznie
zrzucić np. do ogg-a) - przez to nie działa zresztą kaudiograbber (czy jakoś
tak się nazywa ta aplikacja) - leci komunikat o nie działającej usłudze
audio:/ ......
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl