KDE3.1

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 30 Sty 2003, 10:46:27 CET

Dnia śro 29. styczeń 2003 12:07, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Dnia śro 29. stycznia 2003 11:55, Jacek Rzęsista napisał:
> (...)

> To sobie doinstaluj kdemultimedia-kaudiocreator - on dostarcza tę usługę
>
> :)
No cóż - akurat mam :-) W każdym razie bez tego mam komunikat: "audio -
protocol not supported" a z tym mam:
An error occured while loading audiocd:/:
The file or directory / does not exist.
Jakieś dalsze pomysły ?
Acha - uprzedzę pytania o źródło pakietów:
source = kde3 http://www.javart.com.pl/~mkochano/PLD/

--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl