bash i sigsegv

Czw, 30 Sty 2003, 15:20:21 CET

> Tak samo.
> Andzrej przy jakich ustawieniach LOCALE Ci to wyłazi ?

Pustych, czyli C.
Natomiast w /etc/inputrc mam

set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on
set horizontal-scroll-mode on

Podobne problemy mialem przy przewijaniu (dla poprawienia) strzalka w lewo
wrzuconych do linii polecen niektorych tekstow z cyrylica (koi8-r, utf) i
piktogramami chinsko - japonskimi (rozne kodowania).

  phone (48)(58) 347 14 61