libtool-1.4e-0.20030119.1 i sed

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 31 Sty 2003, 00:33:41 CET

On Thu, Jan 30, 2003 at 10:26:36PM +0100, Grzegorz Golawski wrote:
> Nie jestem do końca pewien czy to błąd libtoola, ale budowanie xmms
> wywalało się na czymś takim:
[...]
> Okazało się, że w skrypcie libtool używana jest zmienna $SED, ale nie jest
> ona nigdzie wcześniej zadeklarowana. Po dodaniu export SED=sed do speca
> xmms buduje się.
> Co wy o tym myślicie? Czy jest to błąd w libtool czy wystarczy załatać
> configure.in?

Przypilnować, żeby pliki libtoola były świeże (%{__libtoolize}) i było
użyte właściwe libtool.m4 (%{__aclocal}, ale upewnić się, że w plikach
*.m4 z pakietu nie jest dostarczana starsza wersja makr libtoola).

Łatanie configure.in nie jest konieczne (o ile jest AC_PROG_LIBTOOL).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/