Budowanie paczek na smp

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 31 Sty 2003, 08:33:29 CET

On Fri, Jan 31, 2003 at 12:42:45AM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> Kiedyś już pisałem o tym, ale właśnie mi przyszedł do głowy nowy pomysł. Otóż
> poprawianie wszystkich programów na okoliczność budowania się na maszynach
> wieloprocesorowych generalnie mija się z celem. Za to można by wprowadzić
> nowe makro (__ilosc_procesów) którego domyślną wartością było by 1. Wtedy
> była by pewność, że wszystkie paczki się zbudują. Ale jeśli ktoś miałby
> maszynę wieloprocesorową, to po prostu by sobie zmieniał tą wartość na
> bardziej optymalną i miałby szybszą kompilację.
> Problem pojawia się z pakietami które odmawiają współpracy. I wtedy wyjścia
> [...]
Dobra openssl to jest przyklad nieprawidlowosci w funkcjonowaniu mozgu. Ale
w zasadzie to kazde budowanie operte na Makefilu powinni im principl
dzialac bez problemu. A  jak nie to jest to albo bug w make albo w Makefile
albo w automatyce taki makefile generujacej. Mozesz mnie troche bardziej
oswiecic o co to chodzi. ?

ld

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.