flex

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 1 Lip 2003, 16:22:29 CEST

On Tue, Jul 01, 2003 at 02:21:23PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Nowy flex powoduje psucie różnych rzeczy. Bodajże w teteksie musiałem zrobić
> workaround,

A co było? Nie bardzo mi się chce tę kobyłę rozpakowywać.
<flame>Gdyby były buildlogi z bootstrapu...</flame>

> modutils też się wywala...

Masz nieaktualne informacje :P

> Mamy kogoś kto rozumie jakie zmiany
> zaszły i może poprawiać źródełka? Bo jak nie, to (a) robimy workaroundy lub
> (b) downgrejdujemy flexa. Any ideas?

Nie workaroundy tylko poprawki. Zazwyczaj przez doprowadzenie *.l do
zgodności z dokumentacją fleksa (także tą starą).

W pinfo jest taki klawisz 's', po nim się wpisuje słowo kluczowe
sprawiające problemy i szuka czegoś na ten temat ;)

Tylko w jednym przypadku (XFree86) natrafiłem na (chyba) błąd w nowym
fleksie, co skończyło się dodaniem łaty do fleksa.

> Qboosh? (zakłądając, że nie buszujesz akurat po lodówce :P

Nie, z lodówki (ani z konserw) po otworzeniu jeszcze nic mnie nie woła.